úterý 10. listopadu 2015

RC: DĚDICTVÍ

Panství Daringham Hall - Dědictví
Kathryn Taylor

Nakladatel: Moba
Rok a měsíc vydání: 2015/10
Počet stran: 256

Anotace: Poklidný život na panství Daringham Hall v malebné Východní Anglii naruší příjezd Bena Sterlinga. Ben je totiž skutečným dědicem panství a hodlá se pomstít rodině, která se k jeho matce zachovala velmi nelítostně. Jeho plány však naruší zvěrolékařka Kate, do níž se vášnivě zamiluje. Má smysl žít pouze pro pomstu, nebo je důležitější odpustit a začít nový život?

Tato kniha mě zaujala především podle obalu, i když se říká, nesuď knihu, že. Ale vzhledem k tomu, že mě zaujala v pozitivním, hned jsem měla chuť ji vyzkoušet. Čekala jsem Anglii, nevím proč a nějakou šlechtu, smetánku, něco takového. A když jsem podle anotace zjistila, že jde vážně o panství v Anglii, hned jsem se pustila do čtení.

Dílem procházíme pohledem hlavních postav, Bena a Kate. Dojde k mnoha vtipným situacím, klasické, on si myslí, že ona si myslí, ale my o kapitolu dál zjistíme, co si myslela a že je to často přesně opačné, než to vypadalo. Znáte to, nechce mě, chci ho, apod.

Musím přemýšlet, jaké záměry měla autorka s prologem. Prozradí tam totiž něco, co nám pak odhalí další půlku knihy, protože když už od prvních stránek víme, k čemu to směřuje, nemůže nás až tak překvapit. Na druhou stranu ale tím detailněji sledujeme celou situaci předtím a nechápeme, kde se to tak zvrtne. 

Autorka je prý pisatelkou erotických románů, tady to jde spíše do červené knihovny, pěkný, i když trochu předvídatelný, příběh, nějaká ta láska, nádherné, příjemně popsané prostředí anglického venkova, života na panském sídle a lidí kolem. A protože jde o plánovanou trilogii, děje se i něco pod povrchem, což sice tušíme, ale na konci se nedozvíme. O to víc se ale můžeme těšit na pokračování.

1 komentář:

  1. O téhle knize už strašně dlouho přemýšlím, protože mě samozřejmě také uchvátila ta nádherná obálka. Pořád jsem nevěděla jestli ano nebo ne, ale když teď vyšel druhý díl, tak jsem si řekla, že to zkusím. Moc pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat