čtvrtek 1. ledna 2015

MÉ NEJVĚTŠÍ BOOK-BLOG ÚSPĚCHY

Tento článek byl původně v pravém sloupci na hlavní straně mého blogu, nakonec to ale bylo už dlouhé a zabíralo to moc prostoru, takže jsem se rozhodla to přehodit do samostatného článku a ve sloupci pouze odkazovat. Sepisovala jsem je postupně, jak se vše dělo, od začátků svého blogování, protože jsem měla vždy obrovskou radost a chtěla jsem se tím těšit v době, kdy budu mít špatnou náladu, abych si mohla říct, vidíš, přece jen to s tebou není tak špatný, tak klid a úsměv ! :)

Psáno chronologicky, to poslední je nejnovější :)

  • Založila jsem blog (23.2.2014). Rozhodně jedna z nejlepších věcí, co mě kdy napadla :)
  • Navázala jsem spoustu úžasných knižních spoluprací. Konkrétně nebudu vypisovat všechna, jsou uvedena v pravé liště mého blogu. Všech si nesmírně vážím a každou recenzi se snažím zpracovat opravdu svědomitě.
  • Poznala jsem a setkala se s neuvěřitelným množstvím báječných a skvělých lidí z blogového a knižního světa. O některých z nich můžu upřímně říct, že je považuji za své přátele.
  • Stránka Konec prokrastinace (40 tis. fanoušků) zveřejnila můj report o jejich přednášce.
  • Byla jsem pozvána do kina Lucerna na opravdovou a skutečnou novinářskou předpremiéru. Potkala jsem několik slavných osobností a skvěle se ztrapnila. Ale sranda byla.
  • Zjistila jsem, že Vilma Kadlečková, autorka knihy Mycelium, zná můj blog, sama mi to řekla a mám na to i svědky, takže se mi to nezdálo.
  • Stránka Fantasy (2400 fanoušků) zveřejnila můj blog na svých stránkách a vyzvala čtenáře, aby mě lajkovali, že prý stojím za to.
  • Náhodou jsem narazila na stránky jedné městské knihovny, která na svých stránkách uvádí sedm tipů na nejzajímavější knižní blogy v ČR a co nevidím, já jsem mezi nimi !!
  • CooBoo již párkrát zveřejnilo na svých fb stránkách odkaz na moji recenzi na jejich knížku, ovšem aniž bych jim ho posílala nebo je na něj nějak upozorňovala. Soudím z toho, že mě mají v hledáčku, čehož si vážím, je vždycky super, když si vás někdo všimne, aniž byste se mu nutili.
  • Už několikrát se mi stalo, že mě přes blog kontaktovali samotní autoři knih, zda-li mi mohou poslat výtisk svého díla a poprosit mě o názor a o recenzi. No věřili byste tomu? Takové důležité a úžasné lidi vážně zajímají mé připomínky!
  • Začala jsem psát pro jedno z největších internetových knihkupectví Martinus.cz. Jsem na sebe vážně pyšná, je to pocta, že mě oslovili, nepíše pro ně kde kdo. Byla jsem jednou z nemnoho základajících Martinus bloggerů, a i když se jejich tým spoluprácí už značně značně rozrostl, to, že začínali se mnou, mi už nikdo nevezme :)
  • Jsem jedním ze sedmi (sedmi !!! ) lidí, které si vybrala Mladá Fronta, aby pro ně psali recenze a články. Ze sedmi, jako vážně, sedm lidí ?! Sedm lidí!
  • Stala jsem se hrdou členkou jedné z dvanácti lidí tzv. #hostovskédvanáctky #hostovskéelity Nakladatelství a časopisu Host. Výběr byl prý drsný ale bylo nám řečeno, že jsme ti nejlepší z nejlepších a chtěli by s námi vytvořit skupinu nejužší spolupráce, takže se budu moci podílet na skvělých projektech a blíže nahlédnout do fungování a toho, co se děje v nakladatelství. Boží.
  • Jsem nejnovější členkou blogového týmu magazínu Neoluxor :) Co se knižního blogování týká, je to, myslím, naprostý top a špička, čeho lze dosáhnout. Časopis vychází tištěný s nákladem 100 000 kusů měsíčně. Když mi tam vyšel první článek, musela jsem vzít výtisk pro celou rodinu (tetičky, strýčkové, babičky, dědečkové, bratranci, sestřenice ... ) a rozeslat to s věnováním. Měla jsem tam jméno u článku, to se prostě muselo oslavit. Jak je to pořekadlo, "jména hloupých ... :-D 
  • Lucie van Koten z blogu Život podle Lucie (vyhrála v blogerce roku 2013) se o mě zmínila na svém semináři a když mě představovala, řekla, cituji: "přední česká blogerka". Z toho plynou dvě věci, za prvé, už můžu v klidu umřít :-D A za druhé, červenám se ještě teď a nevím, jak se toho zbavit :-D

2 komentáře:

  1. Tise zavidim a gratuluji, kez bych i ja mela za cas podobny seznam. Asi zacnu sepisovat svuj pidi list 😂

    OdpovědětVymazat
  2. Huhuuuu, gratulace ke vsemu!!ta MF me bere nejvic. A autori 8sobne. No, popohnala jsi me :-)

    OdpovědětVymazat