pondělí 6. března 2017

VKČ 2017, TISKOVKA, CHYSTANÁ SOUTĚŽ, ROZHOVORY S AUTORY

Každý rok, když vidím zkratku VKČ, nevím, co to znamená a takhle si listuju emailem a říkám si proč mi sakra nějaký vkč píše. No a pak si, jako každý rok, vzpomenu, že je to Velký knižní čtvrtek, velká knižní akce s představením patnácti nových titulů. Letos jsem byla pozvána, abych se zúčastnila tiskovky k této akci a následné besedy s autory. 


Dostavili se všichni, co v ČR nebo SR nebo přilehlém okolí píšou. Teda jasně, a vyjdou jim knihy v rámci VKČ. Dostavilo se pět autorů a každý prezentoval knihu, která mu nyní vyjde:

Krkonoše. Karkonosze. Riesengebirge.
Petr Bergmann

Každý má svou lajnu
Petra Dvořáková

Marie a Magdalény
Lenka Horňáková-Civade

55 minut mezi životem a smrtí
Jozef Kollár

Ach, ty Češky!
Mariusz Surosz

Na knihy, jejich anotace, informace k autorům a také na všechny knihy co vyjdou z překladu, se můžete podívat na tomto odkaze klik.

Znala jsem jen jednoho, Petru Dvořákovou, dokonce i podle obličeje, asi ze Světa knihy. Ostatní pro mě byli novinkou, ale z propagačních materiálů, co jsem k akci dostali, jejich tvorba vůbec nezní špatně


No ale především, co asi bude nejvíc zajímat vás, jsem díky přizvání k této akci získala pár věcí. Za prvé budu dělat rozhovory s autory. Chtěli byste se na něco zeptat? Zajímá vás něco? Napište mi! A můžu se zeptat za vás :)

A druhá věc, dostanu knížky k této akci, nejen pro sebe (takže budou samozřejmě recenze), ale i pro vás! Nevím ještě, jestli jich bude všech 15 k dispozici do soutěže, ale větší část rozhodně ano, takže se máte na co těšit. Jako jakousi registraci do soutěže mi do komentářů napište nějaké ty otázky pro výše zmíněných pět autorů. Mám již nějaké svoje, co mě zajímá, ale větší prostor chci dát i vám. Přece jen, kdybyste mě nečetli, nikdo mě na takovou akci ani nepozve :)

To je pro dnešek vše, zůstaňte naladěni pro více informací. Jen ještě tedy přiložím pár fotek pořízených na akci.  

Česká televize. A já si vždycky přijdu taaaakhle maličká. A taaaakhle bezvýznamná. A taaaakhle bych na podobnejch akcích nejradši vsublimovala do sedadla :-D




2 komentáře:

  1. Podle čehokoliv vybral Mariusz Surosz světa Cesky? Rada z nich je tu prakticky neznama...

    OdpovědětVymazat