středa 22. března 2017

BLOGERSKÁ MERENDA S ALBATROSEM

Minulý týden jsem v rámci spolupráce s Albatrosmedia byla pozvaná na jednu super akcičku. Albatros omezil spolupráce s bloggery a rozhodl se pracovat s méně lidmi, ale za to kvalitněji a hlouběji. Podle mě je to jen k dobru věci, přece jen, takové ty hlášky typu napiš Fragmentu, ty berou všechny, mi už trochu lezli krkem. A skvělou souhrou náhod jsem Albatrosím sítem prošla i já a tak jsem se ve čtvrtek večer sbalila a vydala do centra Prahy. 


Slovo merenda jsem slyšela prvně a docela mě pobavilo. A ani jsem moc nevěděla, co si pod tím představit. Ani program nebyl vypsaný, takže jsem se těšila, co si pro nás připraví. A bylo to super.


Začalo se něčím na způsob novinářské tiskovky, kdy nám Vendy představila novinky a co se v nakladatelství chystá v blízké době ve všech kategoriích (dětské, ya, detektivky apod.). Pak mluvil i šéfredaktor Albatrosu Petr Eliáš a připravil si pro nás rozhovor s překladatelkou Fantastických zvířat, jak knižních, tak filmových, což bylo fakt zajímavé, protože říkala, jak se chystal glosář a jak vůbec nevíte, co se děje na plátně, protože překládáte jen levitující hlavy, než se dodělá obraz a tak. Super.


Mimochodem určitě víte, že Harry letos slaví dvacáté narozky, takže se Albatros rozhodl mu nadělit nové obálky, nová vydání a spousto nových HP věcí, tak to určitě sledujte, no, já rozhodně budu (a všechno nutně potřebuju muhahaha). Pak jsme se dozvěděli, jako první, tamtadadaaa (dobře no, teď když to píšu už to dávno víte), den konání letošního Humbooku a první zahraniční autorku.


Nesmím zapomenou na soutěž, kdy jsme doplňovali knihy podle ukázek, filmových scén a obálek. Ne že bychom vyhráli, ale sranda byla. Tuším, že výherní tým měl dobře úplně všechno, což je docela co říct, pár špíčků tam přece jen bylo.


Konečně jsem pořádně poznala a potykala si se Soňou z PR, se kterou si píšu už vlastně nějakých pár let, ale konečně jsme se viděly naživo a prohodily nějaký to slovo. Doufám, že bude brzo další akce a budeme mít víc času.


Plus, nebudu vám lhát, dostali jsme dárečky. Každý měl krabici se jménem a v tom knížku, hrneček, svíčku, Dubánčí pohlednici a pexeso (Dubánci, takový ty výrobky z žaludů, pamatujete? Kdyby měl na ně někdo zálusk, tak knížka vychází v dubnu) a propisku. Takový knihomolský setík




A bonusem jsme si mohli rozebrat knižní výstavky, protože prý "nepotáhnem se s tím zpátky" :-D Uhádne někdo, co jsem lovila já? ;)





Za mě akce hodně povedená a ještě jednou moc děkuji za pozvání, bylo to super a těším se na další, doufám že brzkou, akci :) Závěrem, moc ráda jsem se seznámila s Luckou, viděla Jíťu, se kterou si už dloouhu píšeme, ale bydlíme daleko, tak se konečně podařilo, opět viděla Madlenku, Vojtu a Olu z Neoluxoru <3 (Hodila bych odkazy na blogy, ale můj mobil tohle neumí a k pc se nedostanu :-/).


14 komentářů:

  1. Jéé, rozhovor s překladatelkou Fantastických zvířat musel být super a celé to opět vypadá na parádní akci :-) Myslím, že dvacáté Harryho narozeniny budou krizí pro moji peněženku :-) A taky by mě teda zajímalo, co jsi ulovila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl, mluvila fakt zajimave, takoovy veci se clovek normalne nedozvi a ani ho nenapadne, ze je tam treba neco jinakk a zvlastne a proste bomba :)

      Vymazat
  2. Hadej hadej hadaci :) Je tam dobre videt ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To musela být parádní akce, je fajn, že jsi přišla "albatrosím" sítem :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super akce! Určitě jste si to všichni užili.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vypadá na super akci, moc oceňuji, když si nakladetelství váží svých blogerů a dělají pro ně i něco navíc :) Podle mého taky není dobré brát úplně každého - raději méně a spolupracovat kvalitněji :)
    Měj se moc krásně a těším se na report z další akce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že tahle spolupráce bla omezena, poslední dobou mi přijde, že je něco špatně, a chtělo by to právě podobné akce a stmelování, které bude ústit v lepší spolupráci :) ..
    Jsem ráda, že se akce líbila, a že sis ji užila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé knížky a moc pěkné fotky.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotečky! Určitě sis akci užila. Když vidím ty vystavené knížky, tak si říkám, že budu muset jít obhlédnout nějaké knižní novinky :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že mě nikdo nepozval :D Musela to být skvělá akce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je správné setkáníčko. Tak to má být. Někdy si říkám, že občas by to mohlo být od každého nakladatelství, setkání blogerů. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bod pro albatros. Vypadá to jako velmi hezká akce pro všechny milovníky knih a všeho okolo. Možná ti i trochu závidím. Nádhera :)
    Více takových akcí pro tebe!

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  12. Komu je dobre, bodaj by sme takéto super akcie mali aj u nás :D

    OdpovědětVymazat