pondělí 11. července 2016

PANSTVÍ DARINGHAM HALL 1 2 3

U Moby mám skvělou zkušenost se série mi a tak jsem pokukovala i po této, i když podle anotace o slibuje takové to něco, o co byste ani nezavadili (on ona jednoduchá zápletka), ale jak už jsem se párkrát ujistila, nevzdávat to na první pohled, tahle série se čte sama.


Jasně, není to žádná napínačka, od začátku je jasné, kdo po kom půjde a kdo s kým skončí (teď teda kecám, je tam jedna dost překvapivá vedlejší postava, která se dost neobvykle spáruje a celý její příběh, to jsem docela koukala), ale základní linie je jasná. Co mě docela překvapilo, že romanticky laděná kniha může být i vtipná.
  1. Dědictví
  2. Rozhodnutí
  3. Návrat
Panství Daringham Hall - Dědictví
Kathryn Taylor

Anotace: Poklidný život na panství Daringham Hall v malebné Východní Anglii naruší příjezd Bena Sterlinga. Ben je totiž skutečným dědicem panství a hodlá se pomstít rodině, která se k jeho matce zachovala velmi nelítostně. Jeho plány však naruší zvěrolékařka Kate, do níž se vášnivě zamiluje. Má smysl žít pouze pro pomstu, nebo je důležitější odpustit a začít nový život?

Panství Daringham Hall - Rozhodnutí
Kathryn Taylor

Anotace: Ben Sterling si to nedokáže vysvětlit. Od chvíle, kdy dorazil na panství Daringham Hall, už v jeho životě nic není jako dřív. Anení to jen proto, že jej jeho dlouho ztracená rodina přijala na rodovém sídle ve Východní Anglii tak nečekaně vstřícně. Tohoto obvykle rezervovaného byznysmena vyvádějí z rovnováhy i city vůči zvěrolékařce Kate. Je pro něj Anglie skutečně země zaslíbená? Zatím ještě netuší, že kdosi v pozadí dál spřádá intriky – a že ho právě Kate přiměje k tomu, aby své rozhodnutí ohledně panství Daringham Hall ještě zvážil…


Proč je hlavní hrdinka sympaťanda? Je to zvěřolékařka! A žádné povolání není víc nejlepší, než veterinářka. Takže tímto u mě hned v anotaci dostali plus :)

Veliké plus i za obálky, žádný ošlivý kazící obličej, jen ty kvítky, BOMBA.

Na tuhle sérii určitě uděláme streamočtecíklub, tak čtěte a sledujte.

Žádné komentáře:

Okomentovat