pondělí 1. června 2015

RC: TOHLE NENÍ KNIHA - MINIRECENZE

Tohle není kniha
Smithová Keri


Nakladatel: CooBoo
Rok a měsíc vydání: 2015/03
Počet stran: 224

Anotace: Tento předmět neexistuje bez vás. Vy určíte jeho obsah a to, jak bude nakonec vypadat. Celý ho utvoříte na základě svojí představivosti. Musíte vyrazit ven, oživit ho a splnit všechny úkoly. Pokud to není kniha, tak co to vlastně je? Odpověď je jen a jen na vás! Nová dávka destrukce (totiž pardon, tvoření…) od Keri Smithové, autorky Destrukčního deníku!

Tak vám nějak nevím, jak recenzovat knihu, kde se vlastně nic moc nepíše. Ale určitě znáte od této autorky  Destrukční deník a Tohle není kniha pokračuje na podobný způsob. Sešit plný úkolů, doplňovaček, dopisovaček, ničení, spravování, předělávání. Každá stránka začíná slovy TOHLE JE a následuje název úkolu. 

Některé jsou vážně ujeté, některé vtipné, k některým potřebujete pomoc druhého, některé zvládnete sami. Někde vystřihujete, lepíte, kreslíte, píšete. Někdy se musíte zamyslet, některé úkoly zvládne i vaše dvouletá neteř.

Já tedy nejsem moc tvořivý člověk, tedy jsem, ale ne manuálně zručný, na to jsem levá. Tuhle knihu jsem si pořídila především proto, že mě zajímalo, co tam bude za úkoly, co autorka vymyslí, jakou další šílenost budeme muset dělat na další straně.

Nejlépe vám Tohle není knihu představím asi tak, že vám ukážu, co tam najdete. 

Žádné komentáře:

Okomentovat