čtvrtek 9. dubna 2015

NOVÁ HARRY POTTER CHALLENGE

Pamatujete, jak tu před nějakou dobou (ehm, 3/4 roku :-D) probíhala Harry Potter Challenge? A jak jste byli všichni nadšení? Rozhodla jsem se, že se k tomuto projektu, i když v jiné formě, vrátím. Všichni už asi víte, že HP je moje naprostá srdcovka <3 a chtěla jsem s ním tady na blogu něco vytvořit, takže tak.

zdroj

UKÁZKA 1 - Edit HP 7
„Řekl jsem mu, že by toho měl nechat. Ať už chceš jet kamkoli, nemůžeš ji vzít s sebou, na to nemá dost síly, pokud sis tohle plánoval, když si vymýšlel svoje chytré žvásty, kterými se snažíš získat následovníky. “
Nelíbilo se mu to,“ řekl Aberforth a jeho oči nakrátko zmizely - z čoček jeho brýlí se opět staly bílé plošky.

UKÁZKA 2 - Edit HP 4
Upřímně však doufal, že pan Ollivander o tom nebude tady mluvit: měl legrační pocit, že kdyby to řekl, Bleskobrk Rity Holoubkové by samým vzrušením explodoval. Jeho hůlku pan Ollivander zkoumal déle než ostatní: nakonec jí však zamával, až z ní proudem vystříklo víno, a vrátil ji Harrymu se slovy, že zatím je v naprostém pořádku.

ODPOVÍDEJTE ZDE

A díky za hezké vzkazy, co mi píšete do kolonky "interní sdělení", jste miláčci :)

Žádné komentáře:

Okomentovat