neděle 19. října 2014

ZÁPISKY JEDNÉ KNIHKUPKYNĚ

Máme tu novou rubriku, nejdříve něco málo k názvu. Na minimálně třech blozích jsem viděla "zápisky jedné knihovnice", protože hodně z nás/vás knihomolů studuje nějaký literární/jazykový/knihovnický obor. Všichni asi víte, že i já pracuji s knihami a psali jste mi o nějaké mé denní postřehy, perličky, co jsem dělala, co mě pobaví, upoutá apod.. A když jsem přemýšlela nad názvem, chtěla jsem něco originálního, co zní v uších a uznejte, že slovo knihkupkyně vážně stojí za to. Takže tohle jsou mé zápisky týkající se práce v knihkupectví. 


Nejdříve jsem tu s jednou novinkou, informací, shrnutím situace. Tak tedy. Tento týden jsem byla v práci na smlouvu jako brigádník. Byla jsem tam tak nějak na zkoušku, jak to se mnou dopadne. Doufala jsem ve zkrácený úvazek, který se měl od příštího měsíce uvolnit. Týden utekl, práce mě bavila a myslím, že mi to docela šlo.

Situace byla taková, že jeden člověk měl odcházet, slečna co byla na zkrácený měla nastoupit za toho člověka na celý a já měla nastoupit na její zkrácený. Jasně zkrácený lepší než žádný, ale aby se člověk uživil, stejně je potřeba hlavní pracovní poměr. No ale knihkupectví je knihkupectví, říkala jsem si. Ve středu si mě paní vedoucí s paní nadvedoucí (dobře tak paní manažerka) zavolaly. Obě se tvářily hrozně vážně, no mě málem šlehlo strachy, jen jsem je viděla.

zdroj

Dorazím na kobereček a slečno Rachel ... Tak tedy my si vás necháme. (Uffff, zkrácený je v kapse jupíjajéééj.) Ale na zkrácený je vás škoda, jsme s vámi vážně hodně spokojený. (Moment jak škoda, říkám si?! Tak co tedy bude?) Rozhodly jsme se, že tu uděláme nějaké větší změny a rády bychom, kdybyste se zaučila na pozici zástupkyně vedoucí. (Coooooooooooožeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?!?!?!) Jste moc šikovná a rády bychom to s vám zkusily. Přemýšleli jsme mezi vámi a ještě jednou slečnou, ale víc se nakláníme k vám. Co vy na to?

zdroj

Jako trvalo mi hodně dlouho, než jsem nějak zareagovala. Vůbec jsem nevěděla, co jim na to říct. Já doufala ve zkrácenej a nakonec to je nejen že hlavní, ale ještě zástupce vedoucí?! No usmívám se ještě teď jako pako, když si na to vzpomenu. Zvlášť když ta druhá, o které uvažovaly, tam pracuje mnohem déle a víc se orientuje a víc toho umí! Nevím, co ve mě viděly, ale nestěžuji si. Budu se snažit ze sebe vydat to nejlepší a i když je mi jasné, že to nebude nic lehkého (ten program, se kterým se musím naučit kvůli přijímání zboží je prý vážně složitý), moc se na to těším!

zdroj

Tak, to jsem vám jen tak na okraj ke vzniku nové rubriky chtěla sdělit :) Co na ni říkáte? Těšíte se? Je něco, co by vás konkrétně zajímalo. A jak se vám k ní líbí banner? Napište. A nikdy nevíte, třeba právě tento článek je ten výherní ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat