středa 23. dubna 2014

FOTO-UNBOXING

Dnes mi dorazily hned dva balíčky najednou a bylo mi řečeno, ať to koukám nafotit, tak tady je můj první foto-unboxing :)

Začínáme, oba balíčky najednou. Tak nějak jsem nemohla jsem najít nůžky, takže ta kudla je můj rozbalovací nástroj. Zapomněla jsem pak tu mačetu schovat, takže je na nějakých fotkách vidět :-D



První balíček po jednotlivých krocích otevírání :)






















Tuhle krásku jsem dostala k recenzi od Joty, má krásný obal, nevím, zda je to na fotkách vidět, snažila jsem se, ale ty lístečky jsou lesklé a svítivé, super :) Moc se na ní těším, hodně jsem o tomhle díle slyšela, tak uvidíme. 

A druhý balíček, copak to asi bude? 




















A druhá knížka je k recenzi od Omegy, Faust :) Říkala jsem, že miluju klasiku, že jo. Tak tohle bude lahůdka. Kdysi jsem to už, myslím, četla na střední nebo spíš o tom někdo psal referát nebo tak něco, takže vím o čem to je, ale detaily jsou mi neznámé. Mamka prý, jestli si nemůžu před státnicemi vybírat ještě tlustší knížky :-D Má to nějakých 500, ale pohoda. Tak to je dneska vše. Ještě pár fotek odpadu, to se mi vždycky líbí, bordeeeel a fotky obou dnešních přírůstků dohromady. 














Znáte? Máte? Četli jste? Mám foto-unboxingy dělat častěji? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat